نشانی: تهران ، ولنجک میدان دانشجو، بلوار دانشجو، بالاتر از دانشگاه شهید بهشتی ساختمان جنب شیرینی لادن پلاک 12 طبقه سوم واحد 3

شماره تماس : 26802246 021

بیداری عشق

کسی که در آغاز رابطه برای مهرورزی انتخاب می‌کنید ، درست به اندازه ی شیوه‌ای که پس از ازدواج با آن مهر می‌ورزید اهمیت دارد.

در این آموزه دلایل سمی و خطا های ذهنی نادرست درباره عاشقی را درک می کنید و از طریق مثال‌های واقعی ، متوجه می‌شوید که همه ی افراد می توانند ذهن خودشان و در نتیجه روابطی که تجربه می‌کنند را دگرگون کنند.
محصول ، از طریق کیس های بسیار جذاب و حقیقی که در اتاق‌های مشاوره به بانو دکتر حسینی مراجعه کرده‌اند،
بیست دلیل اصلی برای ناخشنودی در عاشقی را شرح داده است.و بدون شک شما در میان این دلایل لااقل به پنج مورد اصلی بر می خورید که سبک های غلط عشقی تان را در گذشته و اکنون فاش می سازد. اگر شهامت تماشای حقیقت خودتان را دارید و می خواهید از طریق آموزش اصولی ، خود را را رشد دهید “بیداری درعشق “ را تجربه کنید.
هشدارهای عملی و راهکارهای تفکر برانگیز دکتر بیتا حسینی در این اثر باعث می‌شود که پیش از ازدواج از تصمیم های کورکورانه و زودهنگام رهایی یابید و رابطه آگاه و شادمان را انتخاب کنید.
چنانچه هم اکنون متاهل هستید می توانید جایگاه واقعی( ونه خیالی ) خودتان در رابطه را درک و با عبور از خطاهای ذهنی تان درباره عشق ، از خودتان کسی بسازید که هرگز نبوده اید.
بسیاری از اوقات فکر می کنیم عاشق هستیم و یا فکر می‌کنیم او عاشق ماست. اما اگر شهامت داشته باشیم و به حقیقت گوش کنیم از تعجب خشکمان خواهد زد .چرا که متوجه می‌شویم عاشق که نبوده ایم هیچ ، نیازمند و توخالی و مضطرب بوده ایم… آخرعاشق بودن شرایطی دارد که مهمترین آن : بی‌نیازی ، شادابی و آگاهی ست . از تعجب خشکمان خواهد زد چرا که گاه با سیلی طبیعت بیدار می شویم و می فهمیم عاشق که نبوده هیچ ، فراری ، تنها، سرخورده و مایوس هم بوده . آخر عاشق بودن او شرایطی دارد که مهم‌ترین آن : ابراز احساسات عمیقش ، شوق فراوان برای بیشتر با یار بودن ، از خود گذشتگی به خاطر یار و … است . گاه خیلی دیر می فهمیم که عشق را اشتباه فهمیده بودیم ، و عاشق بودن را…

حقیقت اینجاست که آگاهی ، خود آگاهی و عشق آگاهی مسیری است که ابتدای آن سخت و تاریک است و انتهای آن روشن و شیرین . محصول بیداری عشق از طریق کیس های واقعی که به اتاق درمان مراجعه می کنند ، تو را به زندگی خودت و دقت و کشف در آن دعوت می‌کند .

اگر عشق را با پر کردن تنهایی هایت را رهایی از فشارهای محیطی مثل خانواده اشتباه گرفته‌ ای… اگر فکر می‌کنی گرسنگی جنسی یا ترشح هورمون های جنسی یعنی عشق ،… اگر عادت داری طرف مقابل خود را کنترل کنی و یا اصرار داشته باشی از او چیزی بسازی که نیست ،… اگر از نفر مقابل خود بت سازی می کنی و بعد که بت او شکست با خشم و انزجار از او یاد می‌کنیی،… اگر به خاطر نجات دیگران خودت و نیازهایت را قربانی می کنی و باج می دهی … این اثر بیدارت خواهد کرد.

از طریق تمرکز و دقت بر تک تک جمله های اشاره شده در این اثر، متوجه خواهی شد که نیاز داری بارها و بارها به آن رجوع کنی و هر بار چیزی جدید را وارد رابطه ی عاشقانه ات کنی . دکتر بیتا حسینی تجارب فوق العاده جذاب خود را در اتاق مشاوره شان را طوری در اختیار کاربران قرار داده اند که تنها پس از یک بار توجه ، دیگر نمی توان مثل سابق عشق را نگاه کنی و خودت را .
بیداری درعشق نقطه شروع یک جهش است. جهش به سمت جاده ای بی انتها اما غرور آفرین خودآگاهی و عشق آگاهی..

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری مطلب: